Ученици се оспособљавају да раде у програмима WORD, EXCEL, AutoCAD, Catia, SimCAM и да програмирају у програмским језицима Basic и APT.
Настава је организована по систему 1 ученик – 1 рачунар.
Суштина је прављење програма за компјутерски и нумерички управљане машине.
Напомена: Текст је информативног карактера, план и програм се стално мењају, за тачне информације погледајте сајт Министарства просвете
Tехничар за компјутерско управљање |
I разред
|
II разред
|
III разред
|
IV разред
|
||||||||
Општеобразовни предмети |
Т
|
В
|
блок
|
Т
|
В
|
блок
|
Т
|
В
|
блок
|
Т
|
В
|
блок
|
Српски језик и књижевност |
3
|
/
|
/
|
3
|
/
|
/
|
3
|
/
|
/
|
3
|
/
|
/
|
Страни језик |
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
Социологија |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
1
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Филозофија |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
Историја |
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Музичка уметност |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
30
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Ликовна култура |
/
|
/
|
30
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Физичко васпитање |
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
Математика |
4
|
/
|
/
|
4
|
/
|
/
|
4
|
/
|
/
|
4
|
/
|
/
|
Рачунарство и информатика |
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Географија |
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Физика |
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Хемија |
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Екологија и заштита животне средине |
1
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Устав и права грађана |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
1
|
/
|
/
|
Грађанско васпитање/верска настава |
1
|
/
|
/
|
1
|
/
|
/
|
1
|
/
|
/
|
1
|
/
|
/
|
Стручни предмети | ||||||||||||
Машински материјали |
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Техничко цртање |
/
|
3
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Механика |
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Електротехника и електроника |
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Компјутерска графика |
/
|
/
|
/
|
/
|
3
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Машински елементи |
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Технологија обраде |
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Технолошки поступци са контролом |
/
|
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Хидраулика и пнеуматика |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Моделирање машинских елемената и конструкција |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
3
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Технологија за компјутерски управљане машине |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
2
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Програмирање за компјутерски управљане машине |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
3
|
4
|
/
|
Аутоматизација производње и флексибилни производни системи |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
Организација рада |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
Пројектовање технолошких система |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
7
|
/
|
/
|
7
|
60
|
Практична настава |
/
|
3
|
/
|
/
|
4
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|